6 Ekim 2009 Salı

Hakkarim.Net - 34, 51, 101 ve Kdvli Okey Oyunu Indir , Yükle

Hakkarim.net 101, 34 ve 101 oyunlarının oynandığı Hakkarim okey programı yükle'me sayfasına hoş geldiniz.Hakkarim okey programını indirdikten sonra üye olarak bu eşşiz okey sitesine giriş verebilirsiniz.

Oyunu açmak için tıklayın

Misafir Salonu üyelik gerektirmez. Diğer salonlara bağlanabilmek için ücretsiz üye olmanız gerekir. Üyelikler en geç 24 saat içerisinde onaylanmaktadır.

Program ile 34 Oyunu, 51 Oyunu, 101 Oyunu, Okey Oyunu ve Kdvli Okey Oyunu (Banko oyunu olarak da bilinir) oynayabilirsiniz. 34, 51 ve 101 Oyunu birbirine benzer kurallar içerir ve okey taşları ile oynanır. (Bazı yörelerde 51 Kağıt Oyunu olarak oynansa da okey taşları ile oynamak daha eğlencelidir)


Etiketler : Program indir,Okey oyna, okey indir,okey oyunu,okey oyunu oyna,okey oyunları,okey 101,okey oyunu indir,okey oyun,okey 4

4 yorum:

  1. evet iki sendir oynuyorum bu oyunu bu sitede çok zevkli; ancak düzgün, insan gibi insanlara denk gelirseniz, masada insan olmayan, iftiracı çıkarsa, opta arkdaşıysa, bir anda bir bakmışsın masadan atılmışsın. Yardım salonuna gitmişsin beklemişsin, gelen kişi haklı olrak kayıt isater ama masadan aniden sebbini bilmeden atılmışsınız, ne bilebilirdiniz ki kayıt alsanız.. neyse canı cehenneme dersiniz başka salona girmeye kalkarsınız bir bakarsnız ki 58 salonunun opu çöl fırtınası tarafından şu tarihte şu satte banlanmıştırsınız.. keyfine göre haraket edenler mi haksızlıklarmı, bir diz boyu.adminine gidersiniz o daha beter.. salon onundur istediği gibi hareket eder.yani sitres atmaya mı giresiniz, yoksa gecenin bir yarısı sinirlerinizi bozmaya belli değildir.ne için atıldığınızı banlandığınız sorgulayamazsınız bile.. böyle bir site.. çok merak ediyorum bu siteyi kuranlar bizi günün stresi yetmiyor, al bide buda bizden olsun diye mi açarlar..bilelimde girp sinirlerimizi bozmayalım

    YanıtlaSil
  2. bazı kendini bilmez cahil oplar sebesiz yere insanı bamlıyorlar masada birisi ban hakaret yaptı bende karşılık verince bana dediki op amcam oğludur ben istediğim sözü söylerim sonra op geldi beni bamladı 96 saat onu bamlamadı bu bir saygısızlık ve hakarettir

    YanıtlaSil
  3. sana katılıyorum bende bir baktım 96 saat yasaklanmişim anlamadım kufur etsemde uzulmezdim ama zevkine beni banladılar

    YanıtlaSil
  4. aynen öyle
    bazı kendini bilmez cahil oplar sebesiz yere insanı bamlıyorlar ve hakaret ediyorlar ..sucsuz yere saatlerce yasak koyuyorlar sanki birtek burdamı bu oyun var artık festede var yani bir saygısızlık ve hakarettir..bune ya ne bayan diyorlar ne erkek herkese böyleler

    YanıtlaSil