5 Ekim 2009 Pazartesi

Konuşan muhabbet kuşu Hacı.



Sahibi Hacı koyduğu muhabbet kuşuna '' sen çok çok tatlı bi kuşsun, makbuuş karıcığım, makbuuş, aşkım aşkıım, yerim seni, hanimiş bebişim, allah bizi korusun, şişşt yavrum, aşkım aşkıım, cici kuş, öpücük, haci, şişşt zeliiş, çiğdeem çiğdeem, öpücük öpücük, aşkım aşkıım, canım benim, yerim seni, şişşt yavrum, eşşek eşşek, allah bizi korusun, çilek kokulu oğlum, bebişim bebişim, gülü gülü, cici kuş, allah bizi korusun..'' (amin) gibi kelimeleri öğretmiş.İşte muhabbet kuşlarını bize yaklaştıran en büyük özellikleri konuşabilmeleri :)

3 yorum:

  1. bu ses bundanmı çıkıyor inanmıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen dostum bundan çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Bir videosunu gönderirmisin?bana notebook da kuşa izletiyorum çabuk öğreniyor :D ilhan.yaman@hotmail.com

    YanıtlaSil