4 Ekim 2009 Pazar

Mubiş İle İlk Kaynaşmamız.

Mubişi 02.10.2009 günü almıştım.Satıcı 35 günlük demişti Ve bugün 37.ci günü hayata bakışı.( 04.10.2009 ) Eve geleli 2.ci günü.Çok sıcak kanlı ve uysal bir muhabbet kuşu aslında o.2 gündür sürekli onunla konuşmam, ilgi duymam hoşuna gitmiş olmalı ki ilk kaynaşmamızı bu gün yaşadık.

Sürekli kafesin içinde parmağıma alır tekrar yerine bırakırdım.Elime alışması açısından.Ve bügün yine elime aldım ve bir anda onu dışarı çıkarmak içimden geldi ve iyikide yaptım diyorum.Parmağıma aldığım mubişi dışarı çıkardım ama elimden uçmadı.Aşşağıdaki resimde.
mubiş
Daha sonrasına onu ellerimin içine aldım.Yinede kaçmadı.Heralde 2 gündür kafesin içinde parmağımı ürkütmeden dolaştırdığımdan dolayı alıştı sanırım.Aşşağıdaki resimde.
mubiş
Omuzuma doğru getirdim omuzuma atladı ve yaklaşık 30 dakika öyle kaldı orada.Tabi bende karışmadım hani ürkmesin rahatlasın açısından.Sonrasında elime yemliği aldım ve ellerimde yem yemesini sağladım.Aşşağıdaki resimlerde.
mubiş
mubiş
mubiş
mubiş

Ve sonrasında daha fazla ürkmemesi adına bu yaptıklarımın ona zarar vermediğini anlaması adına tekrardan kafesine sakin bir şekilde bıraktımMuhabbet Kuşu Eğitimi için sizlere önerim kuşlarını kendinize alıştırmak istiyorsanız onlara yaptığınız şeylerde zararlı bir şey olmadığını korkulacak bir şey olmadığını hissettirmenizdir.Bu gün mubişim ile aramdaki kaynaşma çok güzeldi.Bunu bir kaç gün daha tekrarlayıp bana iyice alışmasını sağlıyacam.

3 yorum:

  1. yani onları kortkutmamak gerekiyor çok tşk bilgiler için bu arada kuşunuz ilk defa nasıl gelmiş şaşırdım doğrusu

    YanıtlaSil
  2. bende kuş almayı düşünüyorum, kendime alıştırmak ve konuşmasını istiyorum ama alıştıramam diye tedirgin oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Korkmanıza gerek yok çok sevimliler ve çok cana yakınlar :D

    YanıtlaSil